Mitsuoka Buddy strzałem w dziesiątkę
Motonews
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Mitsuoka Buddy strzałem w dziesiątkę

Całkiem niedawno opisywaliśmy pomysł japońskiego koncernu motoryzacyjnego na bazie Toyoty RAV4. Jak się okazuje – Buddy stał się hitem sprzedażowym. Firma wyprzedała już wszystkie egzemplarze zaplanowane do 2023 roku.

Za sukcesem sprzedażowym modelu bez wątpienia stoi decyzja o stylistycznej inspiracji amerykańskimi SUV-ami lat 80. i 90. Projekt pojazdu rozgrzał łącza do takiego stopnia, że wyprzedano 200 egzemplarzy zaplanowanych na najbliższe trzy lata!

Bardzo prawdopodobne, że kolejna partia Buddy będzie znacznie większa. Mitsuoka przyznaje, że odzew klienteli przeszedł najśmielsze oczekiwania twórców. Nie odstarszył ich nawet wyższy cena pojazdu. Za Buddy trzeba zapłacić o 20 tys. dolarów więcej niż za fabryczną Toyotę RAV4.

(fot. Mitsuoka)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czy nowoczesne gadżety mogą zwiększyć bezpieczeństwo na drodze?
Czy nowoczesne gadżety mogą zwiększyć bezpieczeństwo na drodze?
Dowiedz się, jak nowoczesne technologie stosowane w gadżetach motoryzacyjnych mogą podnosić poziom bezpieczeństwa na drogach. Zrozum, jaki wpływ mają na zmniejszenie liczby wypadków samochodowych.
Wojewódzki z kontrowersyjnym wpisem. Internauci żądają konfiskaty Ferrari?!
Wojewódzki z kontrowersyjnym wpisem. Internauci żądają konfiskaty Ferrari?!
F12tdf to włoska bestia znana ze swoich fenomenalnych osiągów. Wojewódzki wsiadł za kółko unikatowego Ferrari.
Mitsubishi: Anna Cieślak ambasadorką modelu Eclipse Cross PHEV
Mitsubishi: Anna Cieślak ambasadorką modelu Eclipse Cross PHEV
Zasięg najnowszego modelu japońskiej marki wynosi łącznie około 600 kilometrów, a koszt przejechania 100 kilometrów może być nawet trzykrotnie niższe w porównaniu z wersją spalinową.
Ostatnie wpisy