Strategia koreańskiego koncernu zakłada zmasowany komercjalny atak na części społeczeństwa składającej się z pokolenia Y. Hyundai pokłada ogromne nadzieje w nowej kampanii – wyda na nią więcej niż na promocję z okazji finału Super Bowl. Główną rolę odgrywa zredefiniowana linia modeli Tucson.
Przypomnijmy, że konkurencją Hyundaia Tucsona jest Nissan Rouge oraz niezwykle popularna Toyota RAV4. Opracowując najdroższą w historii firmy kampanię reklamową, Hyundai wierzy, że uda mu się prześcignąć jak na razie dorównującym rywalom.
Producent SUV-ów nie ukrywa, że grupą docelową działań (lub raczej ataku) marketingowych jest pokolenie Y oraz Millenialsi. Będzie to propozycja czterech kółek dla wszystkich tych, którzy zakładają lub w najbliższym czasie założą rodzinę bądź wezmą ślub. Hyundai podjął już pierwsze kroki – w serwisie YouTube pojawiła się pierwsza część planu o nazwie „Kwestionuj Wszystko”. Przy produkcji reklamy brali udział Jason Bateman, Mindy Kaling, Becky G, Kawhi Leonard, Giada De Laurentiis czy też Nate Berku.
Zachęcamy do sprawdzenia tego przezabawnego klipu promocyjnego.
(Fot. materiały prasowe Hyundai)