USA: Hyundai rozpoczyna największą w historii kampanię reklamową. W tle Jason Bateman, Mindy Kaling czy Becky G
Motonews
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

USA: Hyundai rozpoczyna największą w historii kampanię reklamową. W tle Jason Bateman, Mindy Kaling czy Becky G

Strategia koreańskiego koncernu zakłada zmasowany komercjalny atak na części społeczeństwa składającej się z pokolenia Y. Hyundai pokłada ogromne nadzieje w nowej kampanii – wyda na nią więcej niż na promocję z okazji finału Super Bowl. Główną rolę odgrywa zredefiniowana linia modeli Tucson.

Przypomnijmy, że konkurencją Hyundaia Tucsona jest Nissan Rouge oraz niezwykle popularna Toyota RAV4. Opracowując najdroższą w historii firmy kampanię reklamową, Hyundai wierzy, że uda mu się prześcignąć jak na razie dorównującym rywalom.

Producent SUV-ów nie ukrywa, że grupą docelową działań (lub raczej ataku) marketingowych jest pokolenie Y oraz Millenialsi. Będzie to propozycja czterech kółek dla wszystkich tych, którzy zakładają lub w najbliższym czasie założą rodzinę bądź wezmą ślub. Hyundai podjął już pierwsze kroki – w serwisie YouTube pojawiła się pierwsza część planu o nazwie „Kwestionuj Wszystko”. Przy produkcji reklamy brali udział Jason Bateman, Mindy Kaling, Becky G, Kawhi Leonard, Giada De Laurentiis czy też Nate Berku.

Zachęcamy do sprawdzenia tego przezabawnego klipu promocyjnego.

https://youtu.be/XI3-fJlmnoM

(Fot. materiały prasowe Hyundai)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać OC na motocykl bez popełnienia błędu?
Jak wybrać OC na motocykl bez popełnienia błędu?
Masz motocykl lub zamierzasz go kupić? Zobacz, jak świadomie wybrać najbardziej korzystny dla siebie pakiet ubezpieczenia na jednoślad.
Prawo jazdy Donalda Tuska – kiedy polityk odzyska uprawnienia?
Prawo jazdy Donalda Tuska – kiedy polityk odzyska uprawnienia?
Donald Tusk w zeszłym roku stracił prawo jazdy w wyniku znacznego przekroczenia prędkości. Kiedy jednak będzie mógł znów jeździć autem?
Tesla idzie w ślad za producentami elektroniki? Samochód rozkraczył się tuż po okresie gwarancji
Tesla idzie w ślad za producentami elektroniki? Samochód rozkraczył się tuż po okresie gwarancji
Wymiana baterii ma kosztować aż 20 tysięcy dolarów. Tyle życzy sobie amerykański koncern za usługi po okresie gwarancyjnym.
Ostatnie wpisy