Toruński Maybach trafił pod młotek. Internautów zszokowały numery rejestracyjne
Motonews
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Toruński Maybach trafił pod młotek. Internautów zszokowały numery rejestracyjne

Na jednym z popularnych motoryzacyjnych portali ogłoszeniowych ukazał się niespotykany Maybach. Poza zawrotną ceną, uwagę internautów przyciągnęły wyjątkowe tablice rejestracyjne supersamochodu. Jakby tego było mało, właściciel nakleił na samochód naklejkę „Radia Maryja”.

Na aukcję trafił, kosztujący blisko 500 tysięcy złotych, Mercedes-Maybach 650L. Pod maską eksluzywnego samochodu znajdziemy 6-litrowy silnik generujący moc 530 koni mechanicznych. Co więcej, samochód wyposażony jest w najlepszą dostępną opcję wyposażeniową – luksus pełną gębą. Jak twierdzi właściciel – pięcioletnie auto przejechalo zaledwie 31 tysięcy kilometrów.

Uwagę internautów przyciągnęły unikatowe numery rejestracyjne układające się w liczbę Bestii – 666. Na łamach portalu o2.pl właściciel Maybacha informuje, że taką tablicę otrzymał z urzędu. Czysty przypadek? Chyba nie w tej sytuacji.

Niestety, ogłoszenie zniknęło z portalu. Mamy nadzieję, że znalazł się szczęśliwy nabywca naznaczonego Maybacha.

(Fot. Pixabay)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Hyundai Bayon, czyli jeden z najciekawszych crossoverów na rynku
Hyundai Bayon, czyli jeden z najciekawszych crossoverów na rynku
Crossovery świetnie przyjęły się w naszym kraju, a ich oferta z roku na rok jest coraz większa.
Etykiety samoprzylepne jako narzędzie marketingowe: Jak wykorzystać naklejki do budowania świadomości marki
Etykiety samoprzylepne jako narzędzie marketingowe: Jak wykorzystać naklejki do budowania świadomości marki
Etykiety samoprzylepne są wszechstronnym narzędziem marketingowym, które mogą być wykorzystane do budowania świadomości marki.
Gwiazdorzy FC Barcelony odebrali nowe samochody
Gwiazdorzy FC Barcelony odebrali nowe samochody
Cupra informuje, że piłkarze skonfigurowali nowe auta przy pomocy cyfrowych narzędzi i interaktywnych prezentacji. Gwiazdy miały do wyboru aż cztery modele - dwie wersje Leon, Formentor i Ateca.
Ostatnie wpisy