Max Verstappen rozpętał burzę. Mongolska organizacja żąda przeprosin
Motonews
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Max Verstappen rozpętał burzę. Mongolska organizacja żąda przeprosin

Źródłem skandalu były słowa wypowiedziane przez kierowcę F1. Miał on krzyczeć „Co za Mongoł?!” przez radio po kolizji z Lancem Strollem w treningu przed Grand Prix Portugalii. Słowa holenderskiego kierowcy oburzyły organizację dbającą o wizerunek Mongolii.

Sytuacja miała miejsce podczas treningu przed Grand Prix Portugalii, kiedy to kierowca Racing Point uderzył w holenderskiego kierowcę na środku łuku. W skutek zdarzenia, Verstappen wypadł z toru, a trening musiał zostać przerwany na parę minut.

W obronie kierowcy Red Bull Racing stanął zespół – poniosły go emocje, ale powiedzieliśmy mu, że takie komentarze są niedopuszczalne. Oliwy do ognia dodał jednak Verstappen, który na konferencji prasowej stwierdził, że to nie jego sprawa, że komuś nie podobają się jego komunikaty radiowe.

Do komentarza kierowcy odniósł się Unro Janchiw, polityk z Mongolii – to nie jego problem? To po co cały zespół uczestniczy w inicjatywie #WeRaceAsOne promującej równość i tolerancję?! Verstappen chyba o czymś zapomniał.

(Photo by Glen Wheeler on Unsplash)

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Siłownie dla fanów motoryzacji – zobacz niezwykłe projekty
Siłownie dla fanów motoryzacji – zobacz niezwykłe projekty
Siłowni dla maniaków motoryzacji brak – jest jednak cała rezydencja przystosowana dla takich osób. Nie zabrakło też siłowni o surowych wykończeniach, które przykują uwagę fanów czterech kółek.
Najszybsze samochody elektryczne – zobacz te pojazdy
Najszybsze samochody elektryczne – zobacz te pojazdy
Samochody elektryczne to przyszłość, lecz już teraz jest ich całkiem sporo. Wiele z nich może pochwalić się naprawdę nieziemskimi osiągami. Które są najszybsze?
USA: Hyundai rozpoczyna największą w historii kampanię reklamową. W tle Jason Bateman, Mindy Kaling czy Becky G
USA: Hyundai rozpoczyna największą w historii kampanię reklamową. W tle Jason Bateman, Mindy Kaling czy Becky G
Trudno określić, czy ruch typu "va bank" koreańskiego koncernu przyniesie oczekiwane rezultaty. Czy producenci nadal wiedzą czego oczekują klienci?
Ostatnie wpisy